Valborg 2009

Så var det åter dags att fira in våren. Utanför fönstret är det full fart, först hade grundskolan någon form av sångstund för att sjunga in våren i parken och nu har gymnasiet mösspåtagningslekar i samma park. Full rulle alltså, de senare är något mer högljudda måste medges.

                               

Själv har jag varit rätt effektiv denna torsdags förmiddag, jag började med att stiga ur sängen strax före sju, vilket är ett beteende som får Sambon att skaka på huvudet, han förstår inte varför jag prompt ska upp så tidigt på lov och andra lediga dagar då han jobbar. Iväg till Nautilus och körde styrka och 40 minuter cross, det var väldigt lite folk där vilket var skönt. Efter duschen skrev jag lite på min inlämningsuppgift i svenska. Har även hunnit fixa kvällens efterrätt och städa. Nu går diskmaskinen för fullt och jag ska sätta mig och läsa lite kurslitteratur medan jag målar naglarna. Hoppas att det går att koncentrera sig med allt jubel utanför. Framåt eftermiddagen blir det lite mer pyssel inför kvällens middagsbjudning.


Ha en skön dag! Kram

                               Ska ni kolla på någon brasa?
                 

Bilden lånad från: http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/11115/img_46325486e24c3.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0