Äntligen!

                    

Nu är det äntligen den helg jag väntat på sedan mitten av februari, helgen då Madonna kommer till Sverige. Hurra hurra hurra! Om ca 2 timmar bär det iväg till Götet tillsammans med Fru Jurist. Måste komma ihåg att ta en åksjuketablett eftersom vi ska åka X2000 och det är typ det ända transportmedlet jag blir åksjuk av. Eftersom alla hotell i hela Götet var uppbokade när vi väl fick ändorna ur i påskas så ska vi bo på ett Bed and Breakfast, ska bli kul att se vad det är för ett ställe. Det ska dock ligga väldigt centralt vilket är bra. I kväll har vi tänkt gå ut och käka middag och dricka lite gott (jag får med alkohol och mitt resesällskap får utan alkohol), i morgon blir det nog en sväng på stan eller så söker vi skugga någonstans, på kvällen är det Konserten med stort K (som ni ser). På söndag kl 10 bär det av hemmår igen med snigeltåg (ingen risk för åksjuka).

Ha en underbar helg, det ska jag ha!!!

Bilden lånad från: http://www.solarnavigator.net/music/musicimages/madonna_dont_tell_me_cover.jpg

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Åh, vilken kanonhelg ni lär ha :-) Jag är aviiiiiiiis!!!

2009-08-07 @ 20:23:58
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0