Är det så här det ska vara?

                             
                                          Varför blir det på detta viset?

Förra året köpte jag ett par "träskor" från Scorette. Jag har inte använt dem särskillt mycket (kanske 10 ggr) men idag trotsade jag vädergudarna och tog på mig dem. När jag är promenerar mellan skolorna ("stora" skolan och vår "lilla" del) känns det plötsligt konstigt och jag tittar ner. Vad ser jag? Jo, en sko som spruckit  mitt av. Lyckas linka fram till skolan och har som tur var ett par "chicka" Birkenstocksandaler där som jag brukar ha som inneskor på vintern när jag har varma skor ute som jag kan ha på mig. Jag fick även åka hem i dessa. Tur att jag hade dem annars hade jag fått gå ut till fordonslärarna och tiggt till mig ett par stålhättor, det hade varit snyggt till vita leggings och kjol. 

Men allvarligt talat, ska skor verkligen gå sönder så här efter ca 10 användningar? De var inte gratis heller för den delen, 600 tror jag att jag fick punga ut. Dåligt!

Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

De där tycker jag att du ska gå tillbaka med!!! Även om de är köpta förra året ska de ju inte gå sönder efter bara 10 ggr!



Tidig morgon och jag är vaken (ovanligt va?) och om ett par timmar ska jag skjutsa maken till flyget. Ska bli kul att ses ikväll, hörs under dagen!



Kram kram!

2009-08-29 @ 06:16:05
Postat av: Filmskaparen

Hahaha. Snygg sko! Jag önskar mig få bevittna ditt ansiktsuttryck då skon pajade ; )

2009-08-31 @ 21:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0