Dagens planer

                

                                                        Årstaviken

Strax efter åtta låste jag dörren och begav mig runt Årstaviken. Det gick sådär men jag tog mig runt även om det inte gick så fort. Förr tyckte jag att det var pinsamt om någon såg när jag sprang eftersom jag springer så långsamt, men nu brukar jag tänka att jag är i varje fall ute och rör på mig, är det någon som har problem med att det går så långsamt så är det som sagt deras problem, alla tar sig fram i sin takt.


Om en halvtimme ska jag sätta mig på cykeln och cykla ner på stan, först blir det lunch med Fru Jurist, vi måste göra upp lite planer inför helgen i Blöteborg samt göra upp våra gemensamma affärer. Sen ska jag kolla på glasögon, har inte riktigt bestämt mig för om jag ska byta, har haft mina i ca 11 år nu så det börjar kanske bli dags, men jag har inte riktigt bestämt mig än. Sen ska jag in på banken och göra lite ärenden inför framtiden, lika bra att passa på när man är ledig för sen går tiden i en rasande fart och helt plötsligt är det tre dagar innan julafton. Eftersom jag får besök från Australien i oktober så tänkte jag gå in på Sverigehuset ett vad det heter vid Kungsträdgården och kolla efter lite broschyrer. Slutligen så ska jag köpa en present eller två (eller kanske tre).


Nu ska jag försöka skriva det jag ätit under gårdagskvällen och morgonen i Viktklubb, nyss var det något "allvarligt problem" som uppstod, jag blir så trött.  


Bäst jag sätter fart! Kram

Bilden lånad från: http://www.bloggamera.se/bilder/forum/tanto_06.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0