Hujeda mig vad trött jag är!

                    

Idag har jag umgåtts med Fyrbarnsmamman och de tre yngsta av de fyra barnen. Vi började med Makedonken, sen lite mössprovning på H&M och lite skoprovning på Feet First, sen tog vi tunnelbananen hem till mig och köpte fikabröd och glass innan vi gick hem och fikade. Efter munkar, wienerbröd och glass gick vi ut i lekparken här utanför en stund innan vi satte oss på tvärisen till Årstaberg. Nu är jag helt slut! Vet inte om det beror på värmen (termometern här hemma visar på 28 grader i skuggan och nästan lika varm inne) eller på att jag inte är van vid att umgås med barn. Misstänker att det är en kombination av de båda. Men jag ska inte klaga för det har varit väldigt trevligt och kul!

Måste nog lägga mig i soffan och pusta ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0