Kämpa kämpa!

Idag är det dags för terminens första spinning. Det var Sambon som igår frågade om vi inte kunde gå på spinning i dag och inte mig emot. Under våren blev det inte mycket av just spinning eftersom vi tränade mer på egen hand men det är kul att gå på pass lite då och då eftersom man får lite annan musik och sånt som lite variation till det gamla vanliga man lyssnar på själv. Tiden går fortare när man går på pass än när man står i en Crossmaskin eller "i en trappa". Den här terminen skulle måndags passet vara lite senare vilket innebär att vi båda hinner hem ordentligt innan och kan äta lite middag innan det bär av. Tänkte åka lite tidigare och köra lite styrka innan.



               
 
                 Skulle det gå snabbare med en sån här?

Har tänkt ta i tu med vikten, igen! Var jätteduktig i förra veckan men gick inte ner något, mådde däremot väldigt bra av att inte äta massa dumheter så att vågen inte var på min sida i morse gjorde inte så mycket. Tänk att det är så svårt att vara duktig trotts att man mår så bra av att vara det. Det är ett mysterium för mig att det är så! Men jag kämpar på, helst ska 5 kilo till bort innan jag är nöjd (ett kilo är borta). Kämp kämp!


Kram

Bilden lånad från: http://www.bloggen.fi/calli/v%C3%A5g.jpg

Ps. Jag har inte tänkt väga 58 kg som vågen ovan visar, då skulle det inte finnas mycket kvar av mig att älska!


Kommentarer
Postat av: fyrbarnsmamman

Nej vågar gör en manisk, sådana är strängt förbjudna hemma hos mig. Och det är väl tur för omgivningen!

2009-09-06 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0