Mot badplatsen!

               
                                                                Grisslinge havsbad

Idag ska jag till Grisslinge och doppa tårna i havet. Jag ska dit med lille Oscar och hans föräldrar. Av någon anledning så blir det alltid så bråttom när man ska iväg på något och nu när jag kollar klockan inser jag att det är dags att börja packa ner dagens nödvändigheter i ryggsäcken som jag just rotat fram ur garderoben och traska iväg ner till Emelie. Kom på när jag var ute och sprang att det hade varit en bra idé att lägga in en stor vattenflaska i frysen och tagit med sig så hade jag haft kallt vatten under flera timmar (så gör vi jämt när vi är på solsemester och har tillgång till frys), men det glömde jag som sagt så jag slängde in en flaska i kylen när jag kom hem och tänkte ta med kylklabbar för att hålla vattnet lite kylt. Passade på att smörja mig med solkräm efter att jag klivit ur duschen för att inte bränna mig och börja fjälla bort den lilla bränna jag har.

Sitter jag fortfarande här och svamlar? Jag hade ju bråttom!

Ha en skön dag i solen!

Bilden lånad från:http://www.allakartor.se/venue_images_475/47108_53632879.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0