Weekend i Göteborg

I fredags bar det iväg till Göteborg, vi lyckades ta oss med spårvagen till Eklanda Bed and Breakfast, det var ett helt ok boende även om hotell alltid är hotell. Förutom oss så bodde det även två andra tjejer och ett lite äldre par där, alla skulle på Madonna. Efter att ha piffat till oss lite tog vi spårvagnen ner till Kungsportsplatsen (tror jag det hette) för att hitta någontans att äta. Vi hade blivit rekomenderade två restauranger av en fd kollega till Fru Jurist (som har bloggen Carolines hemligheter). Vi hittade den ena restaurangen men det var lång kö till den så vi gick vidare till ett annat ställe och åt tapas.

Vi vaknade rätt tidigt i lördags morse så strax före tio var vi nere på Avenyn för shopping, framåt tre hade vi klarat av Avenyn, Nordstan samt lite gator där i mellan och gick hem och vilade lite innan kvällens konsert. Konserten var bra men det kändes som om att det var väldigt mycket musikvideo över det hela. Det hela slutade med att hon sa tack och hej, och att det stod Game over på skärmarna bakom henne, alla i publiken förväntade sig massa extra nummer eftersom det var flera hittar hon inte spelat, men efter att det varit mörkt ett tag tändes belysningen över Ullevi och alla började gå ut. Det tycker jag var dåligt, det brukar ju alltid bli ett par extra låtar. Slutat kändes nu väldigt konstigt, och inga större applåder utbröt. Mycket konstigt!


     En av 60 000 biljetter som såldes var min!


      M som i Malin, nej jag menar Madonna.


                 Bäst att vila fötterna innan det börjar.

På det stora hela har det varit en väldigt trevlig helg men nu är jag rätt trött och det är dags att brja förbereda sig inför morgondagen då 7 veckors ledighet är slut. Hur jag ska orka upp 5.10 i morgon är för mig ett mysterium.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0