2009

                           



2009 var året…



…som började med en resa till Isla Margarita som vi trodde skulle vara en paradisö. Men ack vad fel vi hade, en månad efter vi kom hem drog resebolagen tillbaka alla resor dit. Det var dock intressant att lära sig mer om Venezuelas knäppe president.



 …som min kära farfar gick bort efter en tids sjukdom.



 …som efter alla sorger kom att innehålla två fantastiska bröllop, ett en solig påskafton och ett en regnig och kall nationaldag.



 …då vi sålde Pärlan och hämtade ut vår nya Golf.



 …som jag blev faster.



 …då det ”ploppade” fram flera bebisar i bekantskapskretsen.



 …som vi fjällvandrade i de vackra jämtlandsfjällen och återigen fick mersmak för vandrandet och fjällen.



 …då jag äntligen fick se Madonna live på Ullevi.



 …då jag hoppade in en flaska vin under midsommarens säckhoppning.



...då vi fick besök från Australien.



…då jag blev besatt av Twilight ;)


 Jag hoppas att jag inte glömt något viktigt men detta är de händelser jag minns allra mest. Året har bestått av sorg men som tur är mest av glädje! Jag hoppas att 2010 blir ett minst lika händelserikt år.

 

Gott Nytt år till er alla!




Bilden lånad från: http://3.bp.blogspot.com/_L-cJGV-3onY/R1QJzRtP0dI/AAAAAAAAAC8/sBAZIJivB0w/s1600-R/ny%C3%A5r2006-011.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0