Jullov!

            

                   Vem vill inte byta plats med Bella?

Nu pågår jullovet för fullt och jag såsar omkring i mjukisbyxor. I går blev det en tur till gamla herderliga Täbban med Fru Jurist och Astrid. Idag har jag gått en promenad till Sickla för att uträtta lite ärenden.

Helt ledig är jag inte eftersom lektionsplaneringen för vårterminen 2010 pågår förfullt. Måste läsa igenom hela läroboken till Historian och få till ett vettigt upplägg, nu när jag får ha kursen resten av läsåret, jippi! Har dessutom två skolarbeten som hänger över mig men dem är det ingen jättepanik med än, så dem kan jag skjuta upp lite till, får kanske ta med lite böcker upp till Lindvallen i nästa vecka för att försöka komma på något bra att skriva om. Nu tror jag att jag ska ta en kopp kaffe och läsa ut morgondagens del (de sista 60 sidorna) av historiaboken så att jag med gott samvete kan lägga mig i soffan med fjärde Twilight boken sen. Jag är helt förälskad  den serien, Sambon tycker att det börjar likna besatthet, men vad vet han om vampyrer och varulvar?

Ska försöka knåpa ihop en Best of 2009 sen också!

Kram

Bilden lånad från: http://urbanfantasyland.files.wordpress.com/2008/05/twilight-tease-poster.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0