Lussebullsbak

               
    Det blev både vanliga "katter" och bullar med mandelmassa i


I kväll när jag kom hem från jobbet bakade jag lussebullar. Det känns som att kvällen har varit jättelång tack vare det. Efter vår kvällspromenad tog vi varsin bulle, Blossa vinglögg och säsongens första julmust, mums! När vi mumsat i oss detta somnade jag i soffan framför Dallas och ska nu lägga bullarna i frysen och göra mig redo för natten. Lånade Twilight från en elev idag så vi får se om jag får någon sömn eller ligger och läser hela natten, jag har hört att boken ska vara väldigt beroendeframkallande.

God natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Hej Sjöstadsfröken! Det låter som en härlig kväll med bullbak! Igår bröt jag hemmafrutillvaron och var en sväng på stan och åt lunch med kollegorna - riktigt kul att prata jobb när man själv är ledig och inte behöver ta något ansvar! Idag är det lite tvätt och en promenad till biblioteket som står på schemat. Stor kram!



Ps. jag kanske borde byta min "nick" från Fru Jurist till Hemmafrun, känns mer passande just nu... Kram igen!

2009-12-02 @ 08:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0