Trötter

                    


De sista veckorna har jag varit helt otroligt trött. Det är som om huvudet och hjärnan inte riktigt hänger med och ögonen vill helst bara blunda. Idag sov jag som en stock hela vägen ut till jobbet, hade knappt vaknat när det var dags att stiga av. Trotts min trötthet har jag idag hunnit inhandla de första julklapparna, bara resten kvar.

I söndags fick jag träffa Astrid en liten stund, hon var en riktig lite gobit. Sen träffade jag Gurra som hunnit bli en riktigt stor kille. Han var inte helt säker på att han gillade faster längre eftersom det nog var fem veckor sedan vi sågs. Han började dock gilla faster igen när han fick stå i mitt knä och dra/ruffsa/krama/dreggla i mitt hår, det var riktigt roligt.

Sambon har varit hemma och varit "sjuk" i två dagar, eller rättare sagt han jobbar hemifrån samtidigt som han är döende av svininfluensa, men han har varken feber eller tryne så det handlar nog mest om "manlig" förkylning, den ska ju vara värre än den kvinnor får ;)

Nu ska jag fixa the och värma en lussebulle så att det är redo när vi ska se Dallas om en liten stund.

Kram på er

Ps. Vi kollade vädret för nästa veckan på en lektion idag och det ska bli -10 grader och snö några dagar. Håller det i sig till jul tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0