Twilight

              

Ska strax sätta mig i soffan med sushi, 1,5 liter julmust light, chips, Toblerone och titta på Twilight (Sambon är ute och firar av en kollega som ska flytta hem till Gotland så jag passar på att mysa lite för mig själv). Läst boken förra helgen och den gjorde mig alldeles knäsvag så jag har rätt höga förväntningar på filmen. Köpte bok nummer två idag så jag får se om jag får något vettigt gjort under helgen ;) Nej, nu kurrar magen något fruktansvärt så det är bäst jag kör igång mitt fredagsmys. Sen blir det nog sängen för min del eftersom jag känner mig helt slutkörd.

Ha en skön kväll!

Bilden lånad från: http://scholarization.files.wordpress.com/2009/11/twilight-scholarization2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0