Ändringar i schemat

I måndags ringde rektorn och frågade om jag kan ta en kurs i Etik och livsfrågor från en lärare som ska vara mammaledig. Jag har ju läst en massa sånt och tyckte att det skulle kunna vara kul. Sista timmen på onsdag ska jag träffa mina nya elever, sen tar jag över gruppen efter sportlovet. Det är två gånger i veckan. Jag börjar bli nervös, har ju aldrig haft någon stor grupp på egenhand än men det känns som att det är väldigt nyttigt att börja med en grupp så här innan det går för lång tid. Jag älskar ju verkligen mitt jobb men det är kul med lite nya utmaningar. Shit, vad ska man ha på sig för att ge ett bra första intryck? Panik!


Kram igen!


Fröken löken!


Bilden lånad från: http://www.hienotedirectory.com/images/Teacher_Cartoon.gif

Kommentarer
Postat av: fyrbarnsmamman

Men Maaaaalin, inte spelar det någon roll vad du har på dig. Det är ju insidan som räknas!!!!!

Kram

2009-02-01 @ 22:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0