Äntligen

Äntligen är Grey´s Anatomy tillbaka i ruten, flera månader har det blivit utan denna myspysare. Om 20 minuter smäller det men innan dess vore det bra om jag skulle hinna packa väskan med träningskläder och allt annat som behövs i morgon, har släpat med mig ett halvt bibliotek hem som nu måste tillbaka samma väg efter som jag behöver dem i morgon. Ändå så fanns inte den bok om läsinlärning som jag ville låna, igår kväll fanns den när jag kolla på nätet men med min vanliga otur så var ju den förstås utlånad när jag kom i eftermiddags. Sen skulle det vara bra om jag hann hoppa i pyjamasen och koka the också. Pyjamasen främst för att nattningen av mig själv ska gå lite snabbare efter tvn, måste stänga av datorn innan jag sätter mig framför tvn så att jag inte efter Grey´s får för mig att börja kolla massa "viktiga" saker. Hamnar alltid framför datorn mitt i läggdags och blir sittande alldeles för länge och det resulterar i en väldigt trött Sjöstadsfröken. Varför gör man så? Nej, lite tyskdisciplin behövs här hemma framöver för det är mycket som ska hinnas och framför allt orkas med under marsmånad och då funkar det inte att man sitter och kollar runt på Internet halva nätterna, skärpning! Kram!

                              Pussgurkor är de allihopa!
GreysAnatomy1.jpg picture by sparklz325
Bilden lånad från: http://s30.photobucket.com/albums/c327/sparklz325/?action=view&current=GreysAnatomy1.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0