Så var den helgen nästan över

Lördag kvällen blev trevlig. Men det är bra konstigt att man är med i en musikal när man inte kan sjunga (Helena Bergsström) och hur Siw Malmqvist kunnat livnära sig som sångerska i hundra år för hon kan inte heller sjunga.


Idag har vi mest fixat med en massa praktiska saker: tränat, plockat fram resväska, tagit fram sommarkläder, tagit fram sommarskor, tvättat, packat och pluggat. Jag är nästan färdigpackad (hahaha) inför torsdagen, endast lite småplock måste packas. Det är som vanligt väldigt svårt att veta hur mycket kläder som kommer att gå åt, ligger man på stranden hela dagarna går det ju nästan inte åt några kläder alls (förutom badkläder) eftersom man bara har dem på sig en kort stund men åker man på utflykt och det är hundra miljarder grader varmt går det ju åt desto mer kläder. Hmmm, tror att jag packat ner ett par shorts för mycket och möjligen några toppar för mycket. Ja, sen är det ju omöjligt att åka någon som helst stans utan minst 4 par skor (nu har jag packat ner 5 par men skulle bra gärna stoppa ner minst 2 par till).


Packa pappas kappsäck! (Ja,det är pappas resväska jag lånat!)
                

Bilden lånad från: http://www.michaeljohansson.com/works/images/packa%20pappas%20kappsack/packa_pappas_kappsack-1.jpg


Nu är det lite tvätt kvar att sortera innan jag kan lägga mig i soffan!


Kram

Ps. Idag har jag fått reda på en hemlighet, men jag vet egentligen inte om det är en hemlighet men det är bäst att hålla tyst tills jag fått godkänt att skvallra. Det var en väldigt rolig hemlighet, kanske inte för de flesta av er men för några andra av er är det definitivt roligt. Nu blev ni nyfikna va?


Kommentarer
Postat av: fyrbarnsmamman

Å säg inte så!! Men jag har en het gissning!!!!

Men jag ska ej tjata på dig, för jag är ju egentligen inte alls speciellt nyfiken.Fråga Bossen!

Kram

2009-02-01 @ 22:07:42
Postat av: Sjöstadsfröken

Svar: Nä ingen av oss är ju särskillt nyfiken av oss!

2009-02-03 @ 18:20:42
URL: http://sjostadsfroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0