Vållullar

Så var det återigen fredag. Har hunnit träna (avbröt dock tidigare än vanligt eftersom jag fick så ont i magen), hämta en bok på biblioteket, duscha, städa och betala räkningar. Lägenheten hade inte blivit dammad eller dammsugen sen fredagen innan vi åkte på semester det vill säga 4 veckor sen så det var rätt dammigt. Men nu är det rent igen.


I kväll tänkte vi unna oss att äta Kinamat. Vi har en bra Kines här i Sjöstaden som vi brukar hämta på lite då och då men idag tänkte vi faktiskt äta där, de har då prisvärda menyer så att man får vållullar till förrätt och flitterad banan till efterrätt. Maten på Isla Margarita var ju lite av en besvikelse så vi gick bara ut och åt en kväll och vi hade tänk innan att gå ut fler gånger. Väntar bara på att Sambon ska komma hem, som vanligt.


Imorgon blir det nog en tur in till stan eftersom vi har lite ärenden som behöver fixas. I morgon kväll har vi köpt biljetter till Män som hatar kvinnor. Jag kommer förhoppningsvis hinna se alla bidrag till melodifestivalen innan vi slänger oss i bilen till bion. Blir spännande att se hur filmen är eftersom boken var en av de bästa böcker jag läst, och jag läste den ett bra tag innan den blev så uppsjåsad, hittade den i bokhyllan hos mammsen och pappsen och satt sen som klistrad vid den under en allhelgona helg, jag sträckläste den tills den var slut. Sen kände jag mig alldeles sviken, som om en god vän hade lämnat mig eller nåt.


Undrar vad vi ska se på tv ikväll nu när jag inte längre kan klå Sambon i På spåret. Så ska det låta är inte riktigt vår grej. Vi kanske kan hyra film? Undrar om senaste Bond har kommit på dvd? Den skulle jag vilja se.


Ha en skön kväll! Kram

              Vållullar!

Bilden lånad från: http://static.tasteline.com/picprod/ImageGallery/Thumbnails/55/77155/32558_35828.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0