Feberfri?

Äntligen hade febern gått ner i morse, men lite lite fanns kvar. När jag klev upp fick jag lågt blodtryck och fick svimningsattacker, som jag fick bort genom att sätta mig med huvudet lågt femhundra elva gånger, när jag väl fått i mig frukost somnade jag och sov i 3 timmar igen, tog då tempen och febern var borta. Hoppas att den verkligen är borta och att det inte är Panodilen jag svalde vid 7 som spelar mig ett spratt, men jag känner mig mycket piggare. Har till och med tagit mig en "promenad" ner till porten (2 trappor) och hämtat in posten. Nu får vi hålla tummarna för att inte Sambon blir sjuk, han har en viss förmåga att bli smittad. Kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0