Fortfarande febrigt

I morse när jag vaknade kände jag mig för en kort stund bättre än igår, men sen började jag röra på mig, då kändes det i huvudet. Termometern visade på 38,5 igen! Jag blir tokig! Sambon gick iväg och tränade på förmiddagen och jag lade mig i soffan och sov i tre(!) timmar. Har ätit lunch och sorterat tvätten så nu känner jag mig redo för sofflocket igen. Antar att det bara är att sova ut den här sabla febern. Analysen som ska in i morgon har jag knappt orkat ägna en tanke, får maila läraren i morgon och säga att jag blivit sjuk, hon var ju sjuk hela hösten så hon borde förstå. Jag har inte tid att vara sjuk men jag antar att man får vara nöjd om man bara får feber vart fjärde år ungefär. Åter till soffan!


Kram på er alla friska och sjuka där ute!


Kommentarer
Postat av: Fyrbarnsmamman

God kväll fröken!!

Hoppas du mår bättre, om inte får du ta riktigt väl hand om dig. Är det inte Pärlan som är krasslig , så är det du. Kanske är det finansmannens tur sedan?!?

Nej nu får vi hoppas att alla krassligheter snart är över. Det verkar ju bara snurra runt lite vattkoppor, magsjuka,influenca mm. Men det ska vi nog klara oss i från, eller hur alla glada!!!!!

kram

2009-01-18 @ 21:59:11
Postat av: P

Krya på dig kramar från oss

2009-01-19 @ 04:49:56
URL: http://isprinsessan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0