Fredag hela veckan

Så var det återigen fredag, det känns som att det är fredag mest varenda dag tycker jag. I kväll blir det pasta med kyckling i tomat- och saffranssås (receptet har jag skrivit tidigare), vi har pratat flera gånger om att äta det men vi ändrar oss alltid i sista sekund men ikväll ska vi äta det, kycklingen ligger på tining i köket.


I kväll är det ju två program som jag skulle vilja se: På spåret och Let´s dance. Sambon ser inget nöje i program som Let´s dance och Idol så det blir nog På spåret, men vi kan ju kanske flippa lite.


                Vilken jury ska man välja? De glada herrarna eller juryn med en massa "men"?

     

Bilderna lånade från: http://svt.se/content/1/c6/89/01/35/Ny_toppwebb_ht07.jpg och
    http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00277/lets_dance438_277997w.jpg

Igår kom jag hem redan kl 16 från jobbet och tror ni att jag fick något vettigt gjort då? Näpp, ingenting. Man kan ju kanske tycka att man då borde passa på att skriva lite på någon av sina två examinationsuppgifter som ska mailas in den 19/1 men icke sa Nicke. Så smart var inte jag, så nu kan jag se fram emot att sitta lite både i helgen och nästa. Eller lite? Måste nog sitta rätt länge om jag ska få dem gjorda för analysen har jag inte ens börjat på och den uppgiften är ganska svår. Vojne vojne, stackars mig, men som man bäddar får man ligga. Det är bara att bita i det sura äpplet och få ändan ur vagnen och skriva den sabla analysen.


                              Sjöstadsfröken kan vara en riktig latmask!

                                  

 Bilden är lånad ifrån: http://majo-carpediem.blogspot.com/2008_08_19_archive.html
                  

Ha en skön kväll! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0