Gasen i botten!

Idag ska jag äntligen få köra vår nya bil för första gången. Jag lyckades ju bli sjuk lagom tills att Sambon hämtat den och hade då inget som helst intresse av att åka med eller provköra och sen jag blev frisk igen har Sambon kommit hem så sent på kvällarna att det nästan varit läggdags för mig, men idag ska vi och handla och då ska jag köra. Måste komma på ett namn åt nya bilen, Pärlan hette ju Pärlan och den här måste också heta något. Jag funderar på Gråfot men Sambon var inte imponerad, namnet kanske måste växa fram, något kanske ploppar upp när vi är ute och kör. Vad är ett lämpligt namn på en united grey (typ mörkgrå) Golf?

När jag letade efter en bild på en Golf blev jag plötsligt väldigt osäker på hur vår ser ut (med tanke på årsmodell och sånt för sånt stod inte vid bilderna. Hmmm säger en del om mitt intresse för bilar.), så det blev en bild på en barkbil i stället!

             

Bilden lånad från: http://pns.vasteras.se/sites/norravallby-00/frh/Snickerier/bil%206.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0