I love semlor

Idag fyller en av Björnligans medlemmar år (på jobbet alltså) och det var vi ju förstås tvungna att fira. Det blev semlor på eftermiddagen. Jag som verkligen ÄLSKAR semlor. Hade vi ätit tårta hade jag kunnat hålla mig till en pyttebit eftersom jag lovat att inte äta massa sånt nu innan vi åker (hmm önska går ju) men med semlor är det totalt omöjligt, då måste jag äta en hel, minst. De var dessutom väldigt bra kvalité och inte massproducerade så som de kan vara ibland. Den bara smälte i munnen, mmmmm.  Tur att jag skulle och träna efteråt, det blev 60 min i trappmaskin, svetten lackade. Det värsta är att jag inte skulle tacka nej till en till ikväll om någon bjöd, semlor är en av de saker jag är riktigt svag för.

Mmmmmmmm.......


Bilden lånad från: http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/12873/img_48a0c570106f2.jpg

Jag är ju i och för sig svag för mesta men riktigt svag är jag för semlor, skumraketer (och liknande saker med fluff) samt kakor och tårtor med choklad. Mycket annat kan jag stå över om jag vill men just dessa saker tror jag inte att jag skulle kunna motstå i något läge. Självklart kan det vara gott med prinsesstårta och äppelpaj också men inte på samma sätt.


Nu ska jag fixa något att äta. Kram


Ps. Om en vecka är jag i solen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag är inte speciellt svag för semlor, utan åt endast för att vara trevlig. Och så är det ju trevligt för mig och vara social med er också!!! Däremot om det var chips och lakrits skulle man aldrig veta vad som skulle kunna hända!

Grattis till Björnbroder 2!!!!!!!

Kram

2009-01-29 @ 20:22:25
Postat av: Sjöstadsfröken

Svar: Ja visst har vi trevligt på jobbet! Jag tackar ju inte nej till chips och lakrits jag heller men jag kan om jag vill!

2009-01-29 @ 21:55:56
URL: http://sjostadsfroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0