Konstiga veckor

Senaste veckan har varit väldigt konstig. Först blev jag sjuk och var hemma från jobbet måndag och tisdag, sen jobbade jag onsdag och torsdag och sen var jag ledig i fredags igen. Ingen ordning på någonting längre känns det som, blir ju helt vilse på vad det är för dag när det blir så. Nu hoppas jag att veckan som kommer blir lite mer vanlig, fast på tisdag ska vi först till Riksdagen och sen till Cosmonova med jobbet. Det innebär att jag kan möta upp de andra på centralen och därmed få en liten sovmorgon, jippi! Nackdelen med denna studiebesöksdag är att det blir Burgar kungen till lunch och i fredags åt jag först hamburgertallrik till lunch och sen Mc Donalds (Chicken Nuggets) till middag. Jag hade varit sugen på hamburgare och pommes i flera dagarr men detta blev nästan för mycket även för mig. Får se till att komma igång ordentligt med träningen nu, annars kommer jag vakna upp som en hamburgare en vacker dag. Var och körde lite lätt crossmaskin idag för att börja väcka kroppen, imorgon blir det styrka tror jag.

Nu ska jag söndagspyssla lite, det vill säga vika tvätt, packa träningsväskan samt plocka fram morgondagens outfit. Hmm, vad ska man ha på sig i morgon tro?  

Ha en skön söndagskväll och hoppas att veckan blir bra! Kram

Till och med jag har en gräns!

Bilden lånad från: blogg.expressen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0