Lilla fröken ynklig

I dag är ingen bra dag. I morse fick jag för mig att jag skulle promenera till Södra station (ca 35 min promenad). Typiskt nog hade jag inte kollat vad det var för temperatur ute och självklart var det hundra miljoner minus. Hade jag vetat det hade jag klätt mig varmare. På jobbet var det också kallt så jag har frusit hela dagen. Nu har jag lite ont i kroppen också, är väldigt ynklig. Hostar så fort jag kommer ut i kylan. Har tagit tempen två gånger men den har som mest visat 36,9 men nu känner jag mig lite ynkligare ändå. Har försökt skriva på min analys under eftermiddagen men efter lite mer än en sida gav jag upp, är så trött i ögonen. Orkade bara ut och hjälpa till att bära in sommardäcken till nya bilen till förrådet, provåka får jag göra i helgen. Men det var en fin bil. Träning var det inte tal om.


Nu ska jag skala räkor och göra en toastskagen till middag, det är vad jag har varit sugen på i flera dagar och då får det bli det. Sambon är på After Work med jobbet, han frågade om jag ville med men jag orkar verkligen inte ikväll. Fryser om hela kroppen förutom kinderna som kokar. Stackars stackars mig. Nu ska jag fixa maten och bänka mig framför tvn med duntofflor och en gosig filt. Har inte haft feber på minst 3,5 år (tror jag hade lite på Malta annars var det 5år sen, blev då sjuk på planet från Dublin, visst var det 5 år sen Lillis?) och jag hoppas att det inte är till Feberlandet jag är på väg, det har jag verkligen inte tid med. Nu ska jag fortsätta mitt ömkande på egenhand.


     Så här känner jag mig!
            
                     
Bilden lånad från: canarydiamond.blogg.se

Hoppas att ni andra mår bättre än mig och att ni får en trevlig kväll! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0