Lördag

Idag har det blivit en seg start på dagen, vaknade flera gånger från ca klockan 8 men när jag slutgiltigt gick upp halv 10 och såg mig i spegeln hade jag världens största påsar under ögonen. Varför?


Idag ska vi ut till mor och far och lämna våra sommardäck samt hämta en stor resväska. Får se om vi orkar åka till Täbban också, Sambon pratade om att han vill ha nya sommarbyxor tills vi åker men jag är skeptisk till om det har kommit in än, så vi får se hur det blir med den saken.


I kväll ska jag på Stadsteatern och se Kabaré med Lillis, Lakritsrisken och Fru Jurist. Innan teatern ska vi äta tapas på BarCelona, mums!


Nu ska jag fixa smoothies och lite annat gott till frulle!


Ha en skön lördag! Kram

            Detta ser härligt ut!


Bilden lånad från: http://www.smoothiefresh.com/images/smoothie_short_glass.gif


Kommentarer
Postat av: Patric

När du var där hade jag redan varit där!

2009-02-01 @ 19:06:00
URL: http://blogg.passagen.se/footlove/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0