Lördag

I går var jag i ett blåsigt Växjö på terminsstart. Det blir nog en intressant termin. Måste dock ha praktik på ett lågstadium någonstans under flera dagar, hur ska det sluta?


Strax ska jag bege mig uti grårusket. Ska promenera upp till Skanstull i lite ärenden och sen ska jag hem till min kära moster/gudmor på födelsedagskalas. Både hon och min ingifta morbror har fyllt år under januari.


                           Med en enkel tulipan!
                     

Bilden lånad från: http://www.gub.se/gubl/UserFiles/Image/Tulpan.JPG

Sambon åkte hem till Göranperssonland för att visa upp nya bilen, men han kommer tillbaka i kväll så länge det inte blir snöstorm.  


Dags att värma lite lunch, man mår så illa om man bara äter tårta (tro mig jag vet).


Ha en skön lördag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0