Nytt år, ny termin

Så var 19 dagars ledighet slut. Idag hade vi planeringsdag men så värst mycket planerat blev det nog inte. I morgon kommer eleverna eller rättare sagt det blir kul att se om eleverna kommer eftersom vi ska ha friluftsdag, härligt när det är massa miljoner minus. Finns ju risk att de hinner bli "sjuka" till dess. Ser verkligen fram emot friluftsdag, härligt med frisk luft.  Men som man så käckt säger i min bransch: Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder eller som i morgon: Det finns inget kallt väder bara dåliga kläder. Vilket påminner mig om att jag måste lokalisera mina täckbyxor, tro att de finns någonstans i det nystädade förrådet. Varför letade jag inte efter dem i lördags?


Viktklubbandet har gått betydligt mycket bättre idag än i måndags och tisdags, ingen bra idé att vara hemma med en massa kakor och godis i lådor och skåp. Idag har inget onyttigt passerat in förutom kinamaten till lunch då, men äta bör man. Fast detta kan ju hinna ändras innan jag går och lägger mig, det är ju ändå nästan två timmar till dess och på den tiden kan mycket hända.


Nu kom Sambon hem, dags att äta! Kram


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack så mycket för all bra information om Nautilus, det skall bli riktigt roligt att börja träna där :-) Nu hoppas jag bara på att de tar fram ett riktigt bra erbjudande lagom tills att jag skall bli medlem (om en månad när SATS-kortet går ut), om du ser eller hör något får du gärna hojta till :-)

Kram från Caroline!

2009-01-08 @ 16:46:06
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0