Problemas

Läste idag att Madonna äntligen kommer till Sverige. Hon var ju här för typ hundra år sedan och då fick min lyckligt lottade storebror åka själv med tåg till Göteborg och gå på konserten med våra sysslingar, själv var jag bara en tvärhand hög och lyssnade på Lilli och Sussie och var inte det minsta intresserad av giganten Madonna just då. Men nu, nu VILL jag verkligen se henne. Hon ska tydligen spela på Ullevi (tror jag) den 9 augusti (tror jag). Biljetterna lär ju gå åt som smör i solsken, men det stora problemet är att vi är i Venezuela när biljetterna släpps 9 februari (tror jag) så jag kommer inte att kunna vara med i jakten på dem, snyfft.

                Vem vill se?



Bilden lånad från: http://img2.timeinc.net/people/i/2008/database/madonna/madonna300.jpg


Är det någon annan som vill se Superkvinnan på turné? Någon? Är det någon som kan försöka fixa biljetter? Ringer man eller köper man via nätet? Hur gör man? Haaaallllåååå, jag går ju aldrig på konsert och har inte varit på konsert sen jag och Fru Jurist såg Tjuren från Bronx (Tom Jones) på Skansen för en 6-7 år sen, eller har jag det?


Allvarligt! Om någon vill gå är jag helt klart på! I värsta fall får jag åka till Götet på vinst och förlust och köpa en biljett av en svartabörsen haj eller vad det nu heter.


Shit vad tiden går fort, satt och sov i soffan för en timme och en kvart sen och skulle bara kolla en liten sak på datorn men nu har alltså en timme och en kvart bara rusat iväg. Nu kommer antingen Sambon hem eller så är det en inbrottstjuv som försöker ta sig in i lägenheten, hoppas på det första!


Ta er nu en funderare angående Madonna!

God natt och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Jag är helt klart på! Ska surfa runt lite kring hur man köper biljetter, var det släpp den 9:e sa du? Ses ikväll! Eller ska man ta en liten tur på stan innan? Kram!

2009-01-31 @ 07:52:29
Postat av: Sjöstadsfröken

Fru Jurist: Jag förstod nästan att du skulle vara på. Vi ska ut till Favorit förorten och lämna däck och hämta resväska men vi kommer nog inte iväg före 12, vissa är sega idag, men vi kan ju höras, jag skulle ev behöva in på Åhlens City och köpa böcker. Vi ses senare! Kram

2009-01-31 @ 10:23:19
URL: http://sjostadsfroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0