Slut på veckan

Söndag kväll och alla helgens sysslor är mer eller mindre utförda. Tvätten är tvättad, morötterna med apelsin ligger i sin burk klar att tas med i morgon för att ätas innan träning, frukostbrödet är framtaget ur frysen, diskmaskinen är körd, det som är kvar att göra är att packa ner träningskläderna i väskan och ta fram morgondagens kläder. Ja, jag tar fram kläderna kvällen innan. Det skulle ta för lång tid att göra på morgonen plus att jag får göra sånt i mörkret annars.  


Strax blir det ett avsnitt Dallas och en kopp the, kan kanske få två mörka Nobless till det. Fick den asken i julklapp tillsammans med biljetter till Cirkus Cirkör som vi var på i tisdags. Jag hade inte provat den mörka Noblessen tidigare men den är riktigt god, eftersom det är så tunna skivor blir det inte så stark chokladsmak som det annars kan bli av mörkchoklad och eftersom en skiva bara väger ca 3 gram blir det inte så mycket kalorier. Måste faktiskt erkänna att det gått lite si och så med kaloriintaget förra veckan men nästa vecka ska bli bättre, får se förra veckan som uppvärmning.


                                   Vilken är din favorit?
                         Image

Bilden lånad från: http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/page?siteid=kraft-prd&locale=sesv1&PagecRef=2597&Mid=2597

Hoppas att vi alla får en bra vecka! Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Apelsin, och mint är mina favoriter. Visst finns det eller tänker jag på någon annan sort???? Men det är inget mot chops och lakrits!!! Men det är slut med det också nu pga min "feta rygg"

Kram

2009-01-12 @ 17:51:23
Postat av: Sjöstadsfröken

Anomym: Jag vet vem du är och du har en oerhört "fet rygg", det har jag alltid tyckt, har tyckt att något blivit lite skevt och nu förstår jag att det är ryggen som blivit så fet. Nu får vi peppa varandra till nya smala ryggar (lår, rumpa och mage också för min del).

2009-01-12 @ 20:06:27
URL: http://sjostadsfroken.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag får nog säga den klassiska, rosa asken. Lite fantasilöst kanske men det kan inte hjälpas :-) Fast det är svårt att sluta när man väl tagit en "bit"... Men så är det väl å andra sidan med det mesta som är onyttigt ;-)

2009-01-12 @ 22:36:36
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0