Snart på topp!

Är feberfri sen igår men förkyld istället så jag stannade hemma idag också för att inte smitta ner allt för många med mina bacilusser. I går kunde jag inte andas genom näsan, det hjälpte knappt med nässpray men den hjälpen försvann efter typ en kvart, åt två pepparkakor men kände inte vad de smakade, slöseri. Idag hjälper nässprayen och jag kan känna smaker, jippi!


En annan anledning till att jag stannar hemma och blir riktigt kry istället för att riskera att åka till jobbet för tidigt och sen bli sjuk igen är ju att vi åker om lite mer än 2 veckor. Det är ju jättesnart, hurra! Lite roligare att tänka på det än på sjukdomar och bacilusser. Måste kanske ner till Vaccin direkt när Sambon kommer hem och köpa Ducoral som är Koleravaccin så att vi slipper pruttsjukdomar när vi är på semester. Vaccin direkt är en vaccinationscentral som ligger två minuter härifrån, väldigt praktiskt måste jag säga. Kan bli skönt att komma ut en sväng, börjar känna mig instängd, har inte varit utanför porten sen i lördags. Snart börjar jag klättra på väggarna här hemma. Känns skönt att ha blivit så pass frisk, nu måste bara förkylningen bort så är allt på topp igen! Kram

          Till en sån här strand drömmer jag mig bort!


Bilden lånad från: www.apollo.se


Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg =)

Spana gärna in min blogg och lämna en trevlig kommentar, skulle uppskattas nu när jag ligger hemma och är sjuk :(

2009-01-20 @ 12:03:21
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

jag vill med åka bort!!! varför bor vi i sverige??

2009-01-20 @ 12:51:25
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0