Vem ställde väckarklockan?

Den senaste veckan (ja sen jag började jobba efter lovet alltså) har jag vaknat flera morgnar av att någon dummis ställt klockan på ringning mitt i min sköna sömn. Varje morgon tar jag mig en funderare på vem denna dummis kan tänkas vara och varje morgon kommer jag fram till samma svar: jag. Ush och fy, kommer man någonsin vänja sig vid att gå upp i ottan? Tacka vet jag 45 minuters härligt pendeltågsåkande då man kan få slumra de sista välbehövliga minuterna innan det är dags att möta vardagen igen. Och sen har man ju inte vett att lägga sig i tid heller, det är alltid en massa "ska bara" innan man väl är i säng. Bättring på den punken om jag får be! 

Jag använder faktiskt "riktig" väckarklocka (digital) och inte mobilen.

                          
Bilden är lånad från:http://www.kks.se/upload/Bloggarna/Stickan/Klocka-ny-blogg-2008.jpg


Kommentarer
Postat av: Patric

Din mobilklocka är faktiskt digital.

Och så tror man att det är lärarna som ska lära eleverna saker....

2009-01-15 @ 18:12:33
URL: http://blogg.passagen.se/footlove/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0