Dagens utflykt...

...går till Ingarö där jag ska spendera dagen med Krulltotten och lille Oscar. Tar färjan Lotten över till söder, promenerar 5-7 minuter till Londonviadukten och tar därifrån bussen i 33 minuter, smidigt värre! Hade ju hoppats på att solen skulle ha varit framme i dag också, trodde knapp mina öron i morse när jag vaknade och hörde regn. Men jag har ändå tänkt packa med mig handduk och badkläder eftersom hoppet är det sista som överger människan sägs det. Men nu är ju just den här människan inte så himlans road av att bada men ifall solen tittar fram kan det ju kanske bli en tur till bryggan och då är det bäst att vara förberedd.

Mina svarta fotssulor är lite mindre svarta efter 3 fottvättar och en filning, men de är fortfarande missfärgade, missfärgningen färgar dock inte av sig på golvet.


Bäst att sätta lite fart så att jag inte missar färjan för det skulle i sin tur innebära att jag missar bussen.


Ha en skön dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0