Årets andra bröllop

I hällande regn och endast ett par grader plus fick Erik sin Jennifer i lördags. Under själva vigselceremonin på trappan till sommar"stugan" var det uppehåll men sen kom regnet. När alla väl kommit inomhus öppnade himlen sina slussar och släppte ut en massa regn. Tyvärr så var festlokalen Boda kvarn inte uppvärmd så vi fick sitta med ytterkläder på under hela middagen. Men maten (Medelhavsbuffé samt choklad muffins. Muffins verkar vara nya inne "tårtan"), vinet (Diamond Hill) och sällskapet var gott så kylan glömdes (nästan) bort. Sen kunde de som ville värma sig svänga sina lurviga i flera timmar tills grillarna kom fram och korv grillades.


Tänk vad det är härligt med bröllop även om vädrets makter inte var med oss denna gång, men regn i brudkronan ska ju betyda lycka så det kanske inte gjorde något att det regnade trots allt.


           Med på festen var parets två Kolmårdensälar Sälle och Sällina
             som återförenades när deras ägare blev ihop för 6,5 år sedan. 
                          

Jag vill gå på fler bröllop så är det ingen som kan gifta sig? Snälla, för min skull!

Kramar och kärlek till er alla!


Kommentarer
Postat av: Filmskaparen

Gift dig själv och bjud mig ; )

2009-06-08 @ 20:45:22
Postat av: Sjöstadsfröken

Filmskaparen: Det skulle ju kunna vara ett alternativ men då måste jag hitta någon som vill gifta sig.

2009-06-09 @ 18:51:58
URL: http://sjostadsfroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0