En riktig karl

Idag efter jobbet for jag ut till porslinsstaden för att hälsa på Krulltotten och den lille gossen Oscar. Jag har verkligen ingen koll på hur små nyfödda bebisar är, när jag kollade på kläder tittade jag på kläder åt en 8 månaders och trodde att det skulle vara lagom, som tur var hade jag en expert med mig. Oscar var en liten plutt! Hemma hos dem bjöds jag på the och kanelgifflar, smaskigt. De två timmar jag var där flög förbi precis som de alltid gör när jag och Krulltotten sätter igång att prata, trevligt! Gossen hann under dessa två timmar sova, äta och prutta, precis som en riktig karl ;-)

Nu väntar jag på att klockan ska bli 22.40 så att jag kan åka och hämta min egen karl som är på sommarfest på sitt jobb.I morgon åker vi till Göran Perssonland över helgen. På lördag vankas det bröllop, trevligt! Det är Sambons ena kusin som ska gifta sig. 

Undrar om det är något på tv? Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0