Moderatbandy

I början av maj började vi ju med moderatbandy igen efter att par års uppehåll. I veckan gick jag med i en golfklubb och nu ska vi fara och köpa nya klubbor och ny bag till mig, härligt med materialistsporter! Sen bär det av ut till Sörenstams gamla hemtrakter och övas, så att vi blir lika bra som henne. Vi har laddat med smoothie och american pancakes till frukost så jag riktigt känner hur bra det kommer att gå. Jag förväntar mig att miljonerna ska börja rulla in lagom till midsommar, vad tror ni? Hoppas att regnet stannar i molnen och inte börjar ösa ner, men det är kanske bäst att ta med regnkläder utifallatt.

Ha en skön dag! Kram

         
Bilden lånad från: dalrot85.wordpress.com

PS. Eftersom jag har en viss förmåga att minnas onödiga saker så kan jag informera om att det helgen före midsommar (alltså denna helg) var strålande solsken både 2007 och 2008. I år är det som ni ju säkert märker inte riktigt lika strålande solsken.

Kommentarer
Postat av: Filmskaparen

Den sporten passar ju dig bra med tanke på vad du har för modellnamn på bilen.

2009-06-13 @ 14:14:53
Postat av: Filmskaparen

Du funderar inte på att uppdatera bloggen lite?

2009-06-16 @ 17:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0