Sagan om ringen -igen!

Ni vet min ring, den som jag tappar i tid och otid men hela tiden hittar igen. Nu är den tappad igen och lär inte återfås, inte ens mot beskrivning. Hade den på mig vid varubandet på ICA Maxi i Nacka igår, brukar ju oftast ha den på vänster hand efter som högern är tjockare. Tyckte dock att ringen kändes stor så jag bytte hand till högern för att INTE tappa den. När vi är på väg ut till bilen upptäcker jag att ringen är borta. Går tillbaka in och kollar, men ingen ring. Blir då osäker på om jag verkligen hade ringen på mig eftersom jag torkade håret innan vi åkte och då la jag ringen på handfatet. När vi kommer hem finns det ingen ring. Suck!!! Ringde nyss till Maxi för att höra om någon lämnat in den, men det var det ingen som hade gjort, snyft!! Om ni hittade en ring, skulle ni då behålla den eller lämna in den? Jag skulle ha lämnat in den, men det verkar inte alla människor göra. Uhu, jag som var så glad när jag återfann den tidigare i våras, jag gillade ju verkligen den ringen. Stackars mig!


Kommentarer
Postat av: Filmskaparen

Jag skulle inte behålla den.

2009-06-12 @ 17:23:02
Postat av: Sjöstadsfröken

Filmskaparen: Du är ärlig du! Har du ätit upp Pollysarna?

2009-06-12 @ 17:24:05
URL: http://sjostadsfroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0