Buller och bång

Så var en ny vecka igång sparkad med buller och bång, ingen rast ingen ro.


När jag var liten och gick i skolan fick jag lära mig att mars var en vårmånad, men det har tydligen inte våren lärt sig. Var är den? Ute vid jobbet blåste det isande vindar och jag tackade min lyckliga stjärna att jag satt på mig dunjackan på morgonen och inte vår/höst jackan som jag funderat på att ta i ren protest till vintern. Inte så logiskt eftersom det ju skulle vara jag som fått frysa och inte vintern. Nej nu börjar detta med vinter bli bra träligt.


Dessa får duga i väntan på våren!
    
Bilden lånad från: http://www.raberg.se/foton2007/157.jpg

Nu ska jag koka the och sätta mig och titta på tv med min lilla sjukling här hemma.


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0