En solig söndag

I går var vi ute på promenad en sväng och sen satt jag och skrev från klockan 13.30 till 17.30 då jag började skriva elevomdömen istället. Jag kom en bra bit på vägen och är nöjd med min prestation. Fick lite idéer till nästa helgs redovisningar och kommer förhoppningsvis att hinna ha lite lov under påsken eftersom jag hann med så pass mycket (skriftlig inlämning 14/4 det vill säga direkt efter Påsk). Hittills har alla lov utom sommarlovet och senaste sportlovet gått till plugg. Sportlovet hade säkert använts till plugg om vi inte varit bortresta.


Nu ska vi strax gå och träna och sen ska jag träffa två av mina kursare på Medis klockan tre, får se om jag tar en promenad dit om solen hänger kvar eller om det blir tunnelbananen. I kväll står tvätt och brödbak på programmet.


Ha en bra dag!

      Husligt värre!


Bilden lånad från: www.bagarenochkocken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0