Ett gott skratt förlänger livet!

Hamnade framför ett Vänneravsnitt, ni vet det där när det är Thanksgiving och Joey ska äta en hel kalkon och Brad Pitt gästspelar som Monica och Ross tjocka high school kompis som blivit rik och smal. Ross och han hade en "hata Rachel klubb" i high school och spred ut ett rykte om att hon var 50/50, det vill säga både man och kvinna. Gud vad jag skattade! Jag gillar verkligen Vänner och har gjort det en det började gå i slutet av -90 talet. Funderade ett tag på att köpa boxen med alla avsnitt och sa att jag skulle köpa den när jag fick fast jobb och fast jobb har jag ju haft i över ett år nu så det kanske börjar bli dags? Åter till dumburken!

        Vännerna!
Se hela bilden

Bilden lånad från: http://www.moviebox.se/tvserier/recension/vannersasong03/


Kram


Ps. I vissa avsnitt (de senare) är Chandler lite lik Storebror. Eller är det Storebror som är lik honom? (Hittade dock ingen bra bild på nätet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0