Godmorgon!

Hade hoppats på strålande sol och vårvärme när jag vaknade i morse men det är lika grådassigt som det varit den senaste tiden. Sambon begav sig mot Uppsala för 1,5 time sen för att vara med på en kompis Svensexa, så jag får roa mig på egenhand. Vaknade innan han åkte så jag har hunnit med både att läsa tidningen i sängen och att äta frukost. Tänkte skriva lite på mina inlämningsuppgifter idag eftersom jag är klar med praktiken och det är bäst att skriva medan järnet är varmt. Klockan tio måste jag ringa runt och kolla med Espritbutikerna i närheten (Sickla och Forum Nacka) om de har kjolen jag köpte igår inne i min storlek för jag upptäckte att det blivit ett litet hål fram där larmet suttit, en litet hål i och för sig men köper man en kjol för 600 f****** j**** kronor så ska den vara utan hål, annars vill jag ha avdrag på priset. Hur smarta är man om man sätter larmet framtill? Har ingen större lust att åka in till stan och byta så jag tänkte kolla med butikerna på bil avstånd först.


I kväll blir det självklart Melodifestivalen för mig. Måste köpa lite snask innan kvällen för vi har bara massa mörka choklad kakor och det räknas inte riktigt som snask.


Bäst att börja skriva nu så att det blir klart.


Kram!


Kommentarer
Postat av: Fyrbarnsmamman

Tänkbara vinnare till melodifestivalen: EMD, Molly eller Alcazar! Vad tror du fröken??

Kram

2009-03-14 @ 17:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0