Med facit i hand

Nu vet vi att Sjöstadsfröken kan ha fel, jag trodde ju inte att Malena Ernman skulle få särskilt många poäng och det fick hon ju till en början inte heller, men sen på slutet, vilken skräll! Var orolig i ett par sekunder att Af Ugglas skulle till Moskva men det redde ju ut sig till slut. Min röst gick som jag sa tidigare till Alcazar men det är kul att vi skickar ett lite annorlunda bidrag i år, det går ju ändå aldrig något bra för oss längre så då kan vi lika gärna chansa genom att skicka något udda.


Ha en fortsatt trevlig kväll!

     And the winner is...



Bilden är lånad från: www.fokus.se


Kommentarer
Postat av: Patric

Jag har aldrig betvivlat att du kan ha fel. Jag har bevittnat det några gånger.

2009-03-15 @ 20:57:20
Postat av: Sjöstadsfröken

Patric: Skitsnack! Jag förstår inte alls vad du pratar om! ;-)

2009-03-15 @ 22:03:34
URL: http://sjostadsfroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0