Min hemliga kärlek

Det finns två yrkeskategorier som jag är helt bergis på gillar att plåga andra människor: idrottslärare och tandläkare. Den senare var jag hos idag. Man ska gapa större än vad man kan för att bita i någon sabla röntgenpryl, det ilar, det surrar, det gnisslar, det far vatten och man tror att man ska kvävas där i stolen (blir så när man knappt kan andas med näsan, fråga mig inte varför jag inte kan det för det vet jag inte. Alltså kan kan jag men det uppstår en panikkänsla när jag inte kan andas genom munnen.) Och sen ska de ha betalt för detta. Idag blev det dock bara borttagning av lite tandsten och putsning, vi beslutade oss för att boka in en ny tid för att byta ut en fyllning som jag gnisslat bort nästan helt. Det ilar så när jag äter turkisktpeppar sa jag åt honom. Fast jag har faktiskt en ganska snäll tandläkare men världens bästa minne. Och dessutom så hade han en artikel sittandes vid receptionen som handlade om att han har min hemliga kärlek som patient. Kan ni gissa vem det är? Tänk om jag och denna person har tiderna efter varandra någon gång, värsta coola!


Gissa på nu, vem är min hemliga kärlek?


Ledtråd: Jag har haft en crush på honom i säkert tio år och har sett honom live. Nej det är inte Tom Jones, honom såg jag live för kanske 8 år sen.


Nu ska jag fortsätta med mitt brödbak i väntan på att mina stackars tänder ska sluta ömma.


Kram

           Hemlig kärlek??

Bilden lånad från:http://blogs.knoxnews.com/knx/brown/archives/TomJones1.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0