Snillen spekulerar

Fick nya Melodifestivalskivan i födelsedagspresent av Sambon. Tänkte att jag skulle föra över den till mobilen så att jag får lite nya roliga låtar att lyssna på. En av skivorna har jag fått över, men jag fattar inte riktigt hur jag gjorde men nu när jag skulle föra över den andra så har allt låst sig eller nåt. Varför vet jag inte. Sen när jag kollar i mobilen om låtarna på första skivan kom över så verkar de ligga huller om buller med andra låtar också och jag som vill ha dem ihop. Det finns en mapp som heter Album men där finns de inte alls. Hur gör jag för att få dem efter varandra? Måste jag skapa spellistor manuellt och hålla på eller? Grrr, vad jobbigt allt blivit, det var bättre förr när man kunde använda cd-freestyle eller spela av skivorna till band. Någon som fattar vad jag ska göra? Eleverna kanske kan hjälpa mig i morgon, de brukar vara haj på sånt här. De har insett vid det här laget att det inte är någon idé att säga till mig när datorerna krånglar för jag kan ändå inget göra. Nu ska jag försöka förstå mig på mobiltelefonseländet.


Kram så länge!

Någon som förstår sig på dessa?
              
Bilden lånad från: www.prylinfo.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0