Söndagstankar

Lagom till Vasalopps spurten ställde jag mig på crossmaskinen på Nautilus för att försöka ta hem segern, men jag hade inte en chans. Attans vad snabba de är de där gossarna. Det roliga är att de inte är helt purunga heller för den delen. Undrar om det är för sent att börja träna nu om man vill hinna göra en svensk klassiker innan 30, vad tror ni?  Nää urs, jag hatar ju att tävla.


Det har varit en lugn söndag med lite jobb, lite plugg, lite tvätt eller rättare sagt massa tvätt och snart blir det lite vila också.


Män som hatar kvinnor var riktigt bra med tanke på att den är baserad på en bok, det brukar ju aldrig bli bra annars men nu blev det helt ok. Mikael Nykvist var kanske en aningens mossig som Blomqvist, han som annars brukar vara så bra.


Jag måste komma på något att göra med ettagluttarna på min praktik på onsdag och funderar på att hålla på med rim (en av de saker lärarna i Växjö rekommenderar oss att göra) men blir lite osäkert på om det är för svårt. Men ni som vet allt kanske vet om barn i ettan kan rimma?


Nu ska jag vika tvätt sen ska jag lägga mig i soffan med en kopp the och en (eller två) gammeldags kokosbollar, mums!  

     Mmmmm...

Bilden lånad från: http://fotofinnaren.se/albums/februari06/mini_kokosboll.jpg


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0