Tillbaka till gymmet

Idag tränade jag styrka efter 15 dagars uppehåll på grund av begravning, förkylning och lite annat dravel. Under dessa 15 dagar har jag kört ett konditionspass, simmat 2000 meter samt gått "stärkande" promenader. Det innebär att jag kommer ha ont i kroppen i morgon. Stackars stackars mig. Men det kändes väldigt skönt att träna. Normalt brukar jag inte köra styrka på torsdagar men det var nästan inga som gjorde det idag så det var ingen kö till maskinerna förutom till "mördar magmaskinen" där sitter alltid folk i 100 år och tror att de ska få rutor. På måndagar och onsdagar är det betydligt mer människor som kör styrka. Det märktes att det snart är joggingsäsong för det var fullt på nästan alla löpband.


Svett svett svett!

Bilden lånad från: www.miss-soni.blogspot.com

Nu ska jag kolla lite på Lyxfällan för att se om jag kanske skulle kunna platsa in i programmet. Förhoppningsvis inte!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0