Titta vad jag kan!

Titta vad jag lyckats föra över från mobilen. Började experimentera förra lördagen när jag var ensam hemma och lyckades få över bilden till datorn från telefonen men där blev det tvärstopp. Sambon har precis visat hur jag ska göra. Nu kanske ni kan få se fler egenhändigt fotade bilder framöver! Tänk vad duktig jag blivit!

På bilden ser ni vår citronmeliss som efter att bilden togts dött av värmeslag och uttorkning.  Tyvärr ser ni även rören till vår kära bänkdiskmaskin. Kryddan står där för att dölja delar av rören. Nu har vi ersatt citronmelissen med en rosmarin i hopp om att den ska vara tåligare.



Bilden är tagen av Sjöstadsfröken

Nu ska vi ut på promenad innan jag sätter mig och pluggar resten av dagen!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får en fin lördag!



Kram

2009-03-21 @ 15:42:38
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0