Bränt barn luktar illa

Om det är sant att bränt barn luktar illa så vill ni inte komma i närheten av mig för jag har bränt ansiktet i dag. Och ja, jag är mina föräldrars (vuxna?) barn. Så därför luktar jag illa. Vi har varit på friidrotts tävlingar på Sätra IP hela dagen. Det har varit soligt men blåstkallt en hel del vilket gjorde att i varje jag inte hade en tanke på att solen skulle ta som den gjorde. Nu har ansiktet en "snygg" röd nyans.


Jag måste passa på att skryta lite över våra fantastiska elever som tog hem flera medaljer och placerade sig till finalen i juni. De stötte kula, hoppa längd, sprang 100meter, sprang 400meter, åkte 100meter rullstol, spelade boccia, och sprang en fantastisk stafett på 4*100 meter, snyggt jobbat pojkar och flickor! Dessutom sköter de sig exemplariskt när de är i väg på olika utflyker och aktiviteter så det är ett rent nöje att fara runt med dem.


En sån här dag blir ju inte matintaget det bästa, det jag ätit idag är förutom frukost: två korv med bröd, en twix, en kaffe, 4-5 kanelbullar (två eller tre där och två hemma), ett äpple, 5deciliter mineralvatten. Som sagt inte det bästa, men men.


På vägen hem åkte jag förbi Hovet och Adidas utförsäljningen som var där, "råkade" köpa två par nya skor. Det var ju så billigt och då kan jag inte låta bli. De kan ju vara bra att ha framöver, eller hur?

                        
Bilden lånad från: http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/00220/gladsol_220221w.gif


Kommentarer
Postat av: Fru Jurist

Få se bilder på skorna!!!!

2009-05-08 @ 18:44:33
Postat av: Filmskaparen

Kul att du också haft en trevlig dag. Klart jag kan hålla mig i skinnet när vi är ute på olika aktiviteter ;) liksom de övriga.

Vill du ha ett exemplar av filmen förresten? 100 kr/ ex. Hur många ska jag bränna ut åt dig?

2009-05-08 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0