Bullar och rosa uppmuntran

                   

När det bara regnar, regnar och regnar är det härligt att mötas av ett rosa hav med rhodedendron (eller hur det nu stavas) utanför porten. Den rosa färgen är mer intensiv i verkligheten än på bild dessutom.

Innan jag och Fyrbarnsmamman skulle packa ihop och gå hem från jobbet kom Björnbroder 3 från Fordon in med saft och bullar åt oss, snacka om en bra kollega! Det var gott! Sen fick jag skjuts till stationen av Fyrbarnsmamman och då slapp jag inte bara promenera i regnet utan hann även med ett tidigare tåg än det jag tänkt åka med annars. Det var snällt av henne eftersom stationen ligger åt fel håll för henne när hon ska till dagis och hämta lite kids på vägen hem.

Har precis pratat med Krulltotten som blev mamma i förra veckan, allt verkar ha gått bra och jag hörde lillen prata lite i bakgrunden. Ska bli kul att åka ut till dem och klämma lite, vill bara hinna få Krulltottens födelsedagspresent först, jag är nämligen väldigt nöjd med den och vill att hon ska få den. Får riktigt bita mig i tungan för att inte tala om för er vad det är här på bloggen, men eftersom hon läser (eller läste innan hon ändrade civilstatus) måste jag låta bli.

Nu ska jag värma lite rester innan jag knalla bort till Nautilus och kör lite styrka innan Sambon kommer och vi ska köra spinning.

Med hopp om fint väder! Kram

Kommentarer
Postat av: Filmskaparen

Jag antar att du inte sparade några bullar åt mig...

2009-05-18 @ 18:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0