It´s raining shoes, halleluja!

Tog ju som jag skrev i förra inlägget en liten sväng förbi Hovet och Adidas utförsäljningen som var där på vägen hem. På utförsäljningen har alla damskor en storlek, alla herrskor en storlek, alla damkläder en storlek osv, jag tror ni har förstått. Nu slumpar det sig så väl att storleken på damskor passar mina fötter helt utmärkt så jag kom därifrån med dessa två sötnosar (och deras makar förstås).

   

Den svarta har ljusblå ränder och detaljer och över tån går det som sneda ränder av små hål med ljusblå "botten". Dessa kostade 150 riksdaler. De rosa som är i tyg med sidensnören är en så kallad Classic och var lite dyrare, den gick på hela 200 riksdaler. 350 kronor för två par sköna skor, som hittat, hade ju nästan förlorat på att låta bli att köpa. 

Shit vad jag älskar skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0