Jag överlevde!

Gårdagens barnvakteri gick bra, alla överlevde, inga större olyckor inträffade och alla var glada och nöjda. Nu är jag dock rätt trött, men det blir jag ofta när jag sover borta där jag aldrig sovit förut. Har dock en fundering på om ajg är allergisk mot hund eftersom jag var totalttäppt under kvällen, natten och morgonen, eller kanske inte allergisk mot hund men mot två hundar som fäller vinterpälsen kanske?


Nu har Sambon åkt till Åland för att spela golf tills på söndag så jag får klara mig på egen hand, men det är inga problem, har redan massa planer för helgen. Smyckesparty på lördag dag och bio på kvällen.


Strax har jag bakat klart kanelbullarna som jag planerar att ta med mig till morgondagens friidrottstävlingar på Sätra IP. Det är handikappsidrottsförbundet som anordnar tävlingar varje år. Jag tänkte att det kunde vara roliga att överraska med lite hembakt till "alla" (gymnasiessär) på skolan.


Hoppas att Grey´s anatomy blev inspelat igår för det har jag tänkt se lite senare.


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0